najdete mě zde

středa 26. ledna 2011

Happy B-day to me

Dnešní den se od ostatních všedních dní skoro vůbec neliší až na jednu maličkost. Mám narozeniny. Jako každý rok mi přišlo od babičky narozeninové přání s menším finančním obnosem. Každý rok mi to udělá obrovskou radost, protože je to vpodstatě jediný "dopis", který mi za celý rok přijde a určitě znáte ten zvláštní pocit těšení se na obsah obálky, a i když přesně vím co mě v obálce čeká, ten příjemný pocit, když rozlepuji obálku, díkybohu nikdy nezmizí. Od rodičů jsem dostala pár drobných maličkostí, z kterých mám radost, ale nejvíc mě potěšily silonky. Ty se budou určitě hodit. Ještě o víkendu jsme měla jakousi předčasnou "oslavu" v podobě romantické večeře s mým nejmilovanějším mužem a dostala jsem úžasný stříbrný náramek, který má jedinou mikroskopickou vadu na kráse a to, že je mi malinko větší, ale nevadí. Teď už se jen těším na dáreček od ségry, který doufám dostanu o víkendu až se uvidíme. Sice jsem jí říkala, ať mi nic nekupuje, ale znáte to! Je to zvláštní, ale poslední narozeniny, na které jsem se zřejmě ještě těšila, byly ty minulý rok. Od osmnácti už budu jen a jen starší :) navíc je to  poslední rok, kdy jsem ještě náctiletá. Nechci být ještě dospělá a mít tu příšernou zodpovědnost za vlastní život, obzvláště pak, když si tak úplně nejsem jistá, jak s ním naložit. Když si uvědomím, že mě příští měsíc čeká podávání přihlášek na VŠ dělá se mi špatně :(
So happy birthday to me ;)


Žádné komentáře:

Okomentovat