najdete mě zde

pátek 25. března 2011

Hair design

Dneska mě to ve škole  neskutečně vytáčelo. Raději neřešit, ještě štěstí, že už je pátek. Mimochodem z ilustračního maturitního testu z čj jsem nakonec dostala za 2 tak jsem ráda. Připadá mi, že jsou ty otázky poměrně nejasné. Dneska jsme ještě psali sloh..vybrala jsem si téma..Máme se rádi, ale brát se nechceme (úvaha o postoji mladých lidí k manželství) bylo to jediné téma, které mi sedlo, jinak byly vážně dost hrozný...mrkněte na novamaturita.cz , tam je všechny najdete. Moje vlásky nutně potřebují dobarvit. Takže doufám, že se na to vrhnu dneska nebo zítra a doufám, že to dobře dopadne :D. Držte mi palce ;)

7 komentářů:

  1. Já sem se koukala na ty nový maturity a opravdu mi někdy přijde, že jsou ty otázky trošku nahlavu :D Uvidím jak to bude až budu maturovat (jsem ve druháku), a tobě držím palce a až na tu maturu dojde na ostro :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem sice ve třeťáku ale ten sloh taky zkoušíme - vybrala jsem si to samé téma ;DD držím palce s vlásky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám prosbičku....píšu sloh.... Máme se rádi, ale brát se nechceme... potřeboval bych trošku naťuknout abych se do toho nějak dostal...nemám tušení o čem psát....mohl byste mi to někdo napsat? Jen kousek, já se pak třeba rozjedu...dííík

    OdpovědětVymazat
  4. taky bych potřebovala poradit, píši to samé ale nemám ani jednu větu...

    OdpovědětVymazat