najdete mě zde

sobota 26. března 2011

O blogovém životě s blogerkou Lucií

O blogovém životě s Lucií
Lucie je mladá, krásná slečna žijící v Itáli. Mimochodem jedna z nejmilejších blogerek, které můžete na internetu najít. Mimo jiné se věnuje modelingu a píše o svých dobrých i špatných zážitcích, které mohou být velkým přinosem pro začínající modelky. Ale o čem ve skutečnosti píše nejraději? To a mnohem více se dozvíte v následujících řádcích.

1. Jak dlouho máš svůj blog a jak tě napadlo založit si jej?

Jednoho květnového dne vstanu a chci vymyslet něco nového, neotřelého a svého. Chci si někam zaznamenat svůj život, své fotky i zážitky z modelingu, podělit se o zážitky z cestování, a tak mě napadne si založit blog. V červnu minulý rok jsem tedy začala se svým Životem Podle Lucie a náramně mě to baví ještě dnes.

2. O čem nejraději píšeš?

Ikdyž jsou nejčtenější příspěvky ze světa modelingu, já nejraději píšu o zajímavých lidech a o tom, jak dojít ke štěstí. Nějak mě to samotnou pozitivně nabíjí!

3. Vím, že jsi momentálně v zahraničí, jak jsi se tam tak ocitla? :)

Ano, žiju v italské Florencii a doufám, že ještě procestuju kus světa. Můj přítel tu dostal minulý rok skvělou práci, a tak jsem sbalila pár časopisů, slovník, DVD s Pipi Punčochatou a vyrazila s ním za novým životem.
 
4. Stýská se ti někdy po České republice?

Stýská se mi po tom, jak je v Čechách vše ve srovnání s Itálii jednoduché – doprava, zaměstnání, nákupy, úřady – téměř všechno. Ale abych pravdu řekla, už od začátku března tu máme sluníčko, teplo a já můžu nosit sukýnky. Takže po českém počasí se mi neskýská!

5. Co plánuješ do budoucna? Vrátiš se do ČR?

Shary, nevím, zda se vrátím. V Itálii zůstanu ještě rok a pak zase někam jinam. Uvidím, kam mě vítr zavane. Ale do Prahy se čas od času vracím – za modelingem, za rodinkou, za přáteli a svým malým psíkem.

6. Určitě nás všechny zajímá pár pikantností z tvého osobního života, takže se zeptám, máš přítele?

Myslím, že mám víc než to. Mám spřízněnou duši a jsem za to moc šťastná. A ty pikantnosti...je to Holanďan, vědec, je o 20 let starší a chceme se vzít.

7. Co ti přineslo psaní blogu za výhody?

Poznala jsem plno zajímavých lidí, blogerů i fotografů, kteří mě inspirují. Ale pravdou je, že teď taky trávím u počítače většinu času, neboť jsem si na některých blozích vypěstovala závislost.

8. A naopak jaké jsou nevýhody psaní blogu?

Nevím jak Ty, ale mě občas docela trvá něco kloudného vymyslet.

9. A na závěr jaké blogy čteš ráda?

Víš, takový jeden blog, Instyle se jmenuje, ten je můj oblíbený. Všechna témata hezky a jemně kombinuješ, takže je to takový bohatý mix. A to pokud se nějaké blogerce podaří, pak smekám a obdivuju za originalitu.

Luci, ještě jednou Ti mockrát děkuji za odpovědi. Bylo moc příjemné spolupracovat s Tebou. Díky :o)




1 komentář: