najdete mě zde

úterý 15. února 2011

Study day

Study (study a ještě jednou study) day
Dneska jsem měla velmi produktivní den. Konečně jsem se donutila odeslat dvě přihlášky na VŠ. Sice jsem u toho zabila asi dvě hodiny, ale co se dá dělat, když to všude mají takový zmatený že jo. Přihláška není kompletní: Vaše rodné a stávající přijmení je shodné! Křičel na mě ten hnusnej červenej nápis. No chápete to? Asi se kvůli tomu mám vdát či co. Každopádně mě to docela pobavilo, teda až když jsem se uklidnila. Pak přišel na program e-mail s motivačním dopisem a životopisem, který mi zabral další dobrou hodinku. Psala jsem ho kvůli brigádě do call-centra tak doufám, že to vyjde. Nakonec jsem se úplně vyšťavená vrhla na češtinu, ale musím přiznat, že jsem tomu moc nedala, tak snad to zítra nedopadne tak hrozně. Taky musíte dělat scio testy? Já jo a pěkně mě to vytáčí. Na první pokus jsem měla něco kolem 40%, což teda mimochodem nic moc :/, a na druhý jsem se nestihla přihlásit, takže mě to čeká zase 5. března. Podle všech příznaků je plán na prázdniny bohužel jasný. Ještě k tomu se snad většina našeho profesorského sboru zbláznila a myslí si, že co jsme před maturiťákem nestihli musíme nutně po maturiťáku nebo nanejvýš po jarních prázdninách stihnout...to je příjemné vědět. Nějak jsem se rozepsala, no nic mějte krásné studijní dny jako já.
vaše poněkud unavená Shary

3 komentáře:

  1. To je tak složitý ti napsat komentář, omg :D Ty světle růžové šaty prodávám za 200 a ty černo-růžové za 450. + poštovné (kdyžtak mi piš na fb nebo meil)

    btw: na jaké školy se hlásíš?

    x-bubblegum-x.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. hlásím se zatím do Prahy na VŠE a do Pardubic na ekonomickou fakultu..ale další ještě snad přibydou ;)

    OdpovědětVymazat
  3. tak přeju hodně štěstí s těma přihláškama :)

    OdpovědětVymazat