najdete mě zde

čtvrtek 10. března 2011

Books in sale

Hi students,

mám tu pro vás takovou menší nabídku a také chci alespoň malinko utišit své špatné svědomí. Leží mi tu naprosto nevyužité nové knížky, z kterých jsem se původně chtěla učit na příjmačky ze společensko-vědního základu, ale protože je všechno jinak (vypisovat to tu by bylo na dlouho a taky to patří do úplně jiné kategorie než o čem chci zrovna psát) chci vám je nabídnout. Mohly by třeba někomu pomoci a přece jen jsou úplně nové a mně je líto nechat je tu, aby se na ně jen prášilo. Jsou to tyto knžíky:

 



Odmaturuj ze společenských věd + odmaturuj ze společenských věd testy nejnovější vydání aktualizováno podle požadavků nové maturity! hodnota knih 199,- a 189, úplně nové a nepoužité + maturitní otázky občanský a společenskovědní základ (souhrn učiva, testové úlohy, rady k maturitě) také úplně nové a nepoužité hodnota knihy 199,- všechny tři knihy v hodnotě 587 prodám za 500,- (po jedné prodám se slevou 15,- z každé knihy) JSEM OCHOTNÁ Z CENY SLEVIT PO DOMLUVĚ!!
A pokud by měl někdo zájem o scio test s postupem za menší finanční obnos vám ho můžu poslat na e-mail.

Dále nabízím tyto knihy (taktéž nové a neponičené,):
Cena dohodou!!


Pokud se někdo ozve opravdu rychle budu uvažovat o další slevě. Jen chci upozornit, že nejsem žádný podvodník, nemám zapotřebí dělat sobě nebo někomu jinému zbytečné problémy. Takže jen pro seriózní zájemce, díky.

2 komentáře: