najdete mě zde

úterý 29. března 2011

Fashion inspiration and me

Píšu jeden ultra-rychlý post o tom co se u mě děje:


  • jsem zavalená učením na maturitu
  • připravuji pro vás článek o Diy naušničkách
  • mám rýmu (už zase!)
  • venku je krásně a já trčím doma :/
  • potřebuju sehnat brigádu na léto uááá 
  • zamilovala jsem se do květinové sukýnky a nemůžu si vzpomenout na název obchodu (to je k uzoufání)
  • na aukru mají pěkné šatičky in japan style za úžasné ceny
  • po dalším kole superstar žeru Petra Ševčíka a Gabrielu Gunčíkovou
  • jsem líná nahrát sem těch pár fotek co jsem udělala
Takže tak, toť vše....pár fotek pro inspiraci ;)

Inspiration for you









 Ps: zamilovala jsem se do květinových vzorů

2 komentáře:

  1. Ty body, co si napsala na mě skoro všechny sedí, až na to že maturita mě čeká az dva roky... :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle post na lenost moc neukazuje, je to krásný:-)

    OdpovědětVymazat