najdete mě zde

čtvrtek 17. března 2011

Nail Design

Možná jste si všimli, že jsem posledních pár dnů nic nepřidala. Nejen, že jsem toho měla, jako obvykle, hodně do školy, ale taky jsem byla v divadle na večerním představení Hlava XXII (Hlava 22). Docela to ušlo, ale upřímně řečeno už jsem viděla lepší. Posledních pár dnů se mi docela daří. Uhájila jsem dvojku z písemky, na kterou jsem se skoro neučila a vůbec mám teď ve škole dá se říct docela kliku. V úterý jsem v DéMce objevila výprodej kosmetiky a za krásných 20,- jsem pořídila pár laků na nehty. Za dalších pár korun lesk na rty a make-up, který je bohužel trochu moc tmavý takže ho budu muset míchat se světlejším :-) Líbil se mi světle modrý lak na nehty, který jsem viděla u několika slečen na blogu tak jsem si ho hned musela koupit. Musím říct, že ten odstín jsem si hned oblíbila. Vypadá spíš jako perleťově bílá s lehce modrým nádechem než světle modrá.


Žádné komentáře:

Okomentovat