najdete mě zde

čtvrtek 31. března 2011

Random post

Pomalu, ale jistě, začínám šílet z nebezpečně se blížící maturity. Profesoři nás střídavě děsí a nenápadně naznačují, že se nám budou snažit co nejvíce pomoci. Tak snad to půjde, když u toho budou ti ostřílení komisaři haha...ironie...Poslední dobou všechno odkládám na dobu po maturitě. Takže začnu sportovat nebo prostě dělat něco pro zdraví až po maturitě, začnu číst všemožné knihy, na které nezbývá čas až po maturitě, začnu se věnovat blogu tak jak bych chtěla....po maturitě..., no prostě na všechno odpovídám až po maturitě. PS: Návštěvnost každým dnem stoupá, za což jsem vám nesmírně vděčná. Díky

Momentální nápad vyfotit blbosti kolem mě:
 Blbosti na poličce.
 Velký plakát. Poznáte co je to za most??
 Twilight
 Obrázek na dárkové taštičce.
Pejsan z Ikei.

Plyšák od přítele k Vánocům =)

4 komentáře:

  1. Taky tě tak fascinuje jak ty twilight knížky tvoří ten obrázek na hřbetech? :D
    kamarádka z maturitního ročníku má stejnej "problém" taky od ní často slyším oddalovat věci "až po maturitě" :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám strach z maturity už teď .. :// Držím palečky :*

    OdpovědětVymazat
  3. blbosti na poličce jsou přímo skvělé.. hlavně ta voňavka :D

    OdpovědětVymazat