najdete mě zde

pátek 18. března 2011

Snow Day

Pochmurné deštivé ráno se nám změnilo v prosněžené odpoledne. Nádhera, co vís si přát (ironie!). Dnešní školní den byl, jak se vyjádřila má spolužačka, plodný. Jo, prostě plodný :D, tři jedničky a dvojka, paráda, obzvláště, když jsem se včera zaboha nedonutila sednout si k učení a na něco se podívat. Můj muž má dnes pánskou jízdu, aby si to vynahradil, když jsem minulý týden já měla tu dámskou. Asi nepočítal s tím, že já si zítra udělám další. Takže stejně vedu, ale to jen tak pro pořádek :D Konečně jsem se dočkala tekuté oční linky od oriflamu, tak doufám, že se s ní naučím malovat.

2 komentáře:

  1. Podobný fix mám :) ale je fakt, že s tekutými linkami se mi pracuje lépe :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tenhle fix sháním, takže říkáš s Oriflame, jo? Musím objednat :D

    OdpovědětVymazat