najdete mě zde

sobota 19. března 2011

spring Fashion show

Brouzdala jsem po internetu a narazila na topshop. Na obrázku můžete vidět letní hadříky, které mě zaujaly. Mít alespoň jeden z nich, co já bych za to dala :D. Poslední dobou mě trochu rozčilují takové ty "zazobané" holčičky se svými blogy, které sice rozumí módě, oblíkají se stylově apod., protože mají solventní rodiče, ale vůbec si neuvědomují co mají a neváží si toho. To jen taková drobná stížnost a možná taky zamyšlení se sama nad sebou. Já si například v poslední době nejvíce vážím svého přítele, který mě neustále dělá nekonečně šťastnou a přesto, že ekonomická situace v ČR není úplně ok, vážím si své rodné země, obzvláště v situaci, kdy člověk vidí co se děje ve světě viz. Japonsko, Egypt apod. Trochu jsem se rozepsala tak doufám, že jsem vás příliš nenudila. Krásný den.

2 komentáře: