najdete mě zde

pondělí 11. dubna 2011

I am tired..


V posledních dnech na mě začíná doléhat tíže maturity, zřejmě to bude tím, že příští úterý píšeme praktickou maturitní zkoušku. Mám hrozný strach a nejvíc mě vytáčí, že nám učitelé nejsou schopní říct co tam vlastně bude. Přehazují to jeden na druhého a nakonec se člověk nedozví nic pořádného. Asi mi z toho začíná hrabat. V sobotu jsem byla na poli sbírat kamení. Ano, milé blogerky, slyšíte dobře. Byla tam příšerná kosa, protože foukal strašně silný vítr. Ve měste to tak nebylo znát, protože tam jste chránění před větrem budovami, ale ve volném prostoru, jako je třeba pole, to stálo za to. Nepomohla mi ani vrstva zimních mikin, rolák, bunda a kapuca. O tom, jak mám popraskané rty vám ani nemusím vyprávět. Vlastně jsem o tom vůbec nechtěla psát, ale když jsem si uvědomila, že zřejmě většina z vás tráví sobotu v nákupních střediscích, poflakováním nebo jinou podobně zábavnou činností, nedalo mi to a musela jsem si malinko postěžovat. Některé fashion blogerky by si měly uvědomit, že nákupy každý třetí den, vysedávání v kavárně s lattéčkem za 50 Kč, procházky městem s kamarádkami, návštěvy kin, divadel a fashion výstav a tomu odpovídající výše kapesného, není běžný denní program každého teenagera. Toť vše. Krásnou dobrou noc

2 komentáře:

  1. souhlasím, já třeba nakupuju tak jednou do měsíce, do kavárny jdu jednou za čtrnáct dní... nechápu jak někdo může vystačit s kapesným a přitom nakupovat čtyřikrát týdně...
    a neboj maturitu dáš, i když ty zmatky teď kolem těch státních, to je fakt síla...

    OdpovědětVymazat