najdete mě zde

středa 6. dubna 2011

Colar and black

Na obrázku vidíte, jak jsem vyrazila v pátek do vesnické hospůdky.Krajkované tílko ke krku, Diy naušničky a ještě jsem měla dlouhé bílé rukávy. Byla to trošku provokace, ale ani jsem si mezi těmi hospodskými "pepíky" nepřipadala moc trapně :D Ten cigaretový kouř, kterým smrdělo všechno moje oblečení, mě, myslím, dostatečně vytrestal. Také tak nesnášíte, když vám ráno smrdí vlasy kouřem?

5 komentářů:

  1. Jó jo, ty vlasy to je vždycky hrůza! :D nesnáším kuřáky :D
    moc ti to slušelo! mohla bych se zeptat kde si koupila to tričko, je moc hezký...?

    OdpovědětVymazat
  2. ráda bych ti odpověděla, ale netuším odkud je, kupovala ho ségra ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Úplně to nenávidím, cigaretový smrad! :D

    OdpovědětVymazat
  4. sluší,)
    www.theannettevogue.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. zajímavý článke !:)) a pekná barva trička !:)♥


    http://chriss789.blogspot.com/
    sleduj sdílej kometnuj potěší :))

    OdpovědětVymazat