najdete mě zde

čtvrtek 21. dubna 2011

Pretty little liars

Mé milé čtenářky,

jen krátce shrnu události posledních dní.

  • mám za sebou praktickou maturitu (velice ráda bych řekla uuufff, ale vidím to spíš na "a do pr*!"
  • půl dne se válím na sluníčku, vyrábím naušnice, mazlím se s kocourama a dělám všechno proto, abych si v pozdních odpoledních hodinách mohla vyčítat, že jsem se zase nic nenaučila na maturitu
  • asi jsem nemocná - za pouhé dva dny jsem shlédla OSM dílů Pretty little liars!
  • těším se na večer až přijede můj nejmilejší, na akční pátek alá projížďka na kole a koupání v Kolíně, a na nedělní návštěvu babičky spojenou s nakupováním ..tak snad to vyjde
  • mám milion povinností a tak málo čaus..tak mě omluvte, že tu nejsem moc aktivní
PS: plánuji přidat do obchůdku nové naušničky :o)

4 komentáře:

  1. Joo PLL jsou boží! Nové díly ale až v červnu!:(

    OdpovědětVymazat
  2. PLLjswem vydela jeden dil a je to dost zajimave

    OdpovědětVymazat
  3. ten seriál bude asi hodně dobrý, všichni na blogu se o něm baví =D

    OdpovědětVymazat
  4. Já za pouhé 3 dny shlédla celou řadu :D

    OdpovědětVymazat