najdete mě zde

středa 18. května 2011

Prostě..je to taaaaam =)

Tak jsem to zvládla. Včera jsem odmaturovala. Sice je to jen první část, ale přece jen ústní byla něco čeho jsem se bála nejvíc.

Maturita=Zkouška dospělosti??
Jako každý podobný zlom v životě, kdy se máme cítit dospěli (15 a 18 narozeniny) jsem opět žádnou změnu nezaznamenala. Nejsem zodpovědnější ani vyspělejší. Jediné co cítím je obrovský pocit úlevy a radost. Každý se mění, ale určitě ne ze dne na den. Než vám dají občanku budete si říkat tak konečně už zítra. Před osmnáctými narozeninami si budete říkat od zítřka můžu konečně řídit auto, můžu pít alkohol, ale jediné co poznáte je, že se vlastně vůbec nic nezměnilo. =) To jen takové plácání ode mě, prostě jsem si to nemohla odpustit :D S láskou

Žádné komentáře:

Okomentovat