najdete mě zde

sobota 5. února 2011

Best of bloggers

Rozhodla jsem se vám sepsat pár mých nejoblíbenějších blogerek, takže tady jsou:

Metteorwa
Metteorwa

Na blogu této slečny najdete spoustu originálních a zajímavých fotografií. Ona je jedna z perel českého internetu, kterých bychom si měli vážit. Příspěvky jsou sice nepravidelné zato kvalitní a pestré. Její blog se vám nemusí líbit, ale někteří z vás si ho určitě zamilují natolik, že ho budou muset navštěvovat znovu a znovu, tak jako já.

Sandra Leopardová

Na jejím fashion blogu nečekejte nic jiného než porci kvalitní módy dodávanou fotografiemi s jejími outfitu apod.
Myslím, že 3 515 návštěv za den, hovoří za vše.

Život podle Lucie
Život podle Lucie

Češka žijící v Itálii, už to nám napoví o čem je její blog. Navíc se věnuje modelingu a nebojí se psát o svých zážitcích a předávat tak své zkušenosti. Návštěva tohoto blogu stojí za to, věřte mi ;)

Martine Toquée
Martine

Martina píše hlavně o svém životě a o tom co ji právě osloví, což se mi na ní líbí. Navíc je mi blízká věkem a její často velmi krátké příspěvky mě prostě baví. Nečekejte žádné hlubokomyslné sáhodlouhé úvahy a o to přece jde, při čtení jejího blogu se budete bavit :o)

Zajímá mě, jaké jsou vaše oblíbené blogy??

sdílejte to s Shary

PS: pokud někomu vadí, že jsem  zveřejnila jeho fotografii či blog, ozvěte se mi  a já to okamžitě napravím ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat