najdete mě zde

pátek 4. února 2011

Bits and pieces

Tentokrát vám přináším pár drobností z mého života, které mi momentálně dělají radost:

Tak trochu infantilní čelenka do vlasů (co přesně znamená slovo infantilní??.... smích). I tak ji mám ráda, v zimních pošmurných dnech mi přináší trošku léta.
Mimochodem je od ségry :)

 O tomhle prstýnku už jsem se zmiňovala v jednom z předešlých příspěvků, ale zaslouží si víc pozornosti takže, zde je na mé ručce:

Dárek od sestřičky k narozeninám, je to milé a hezké, tak proto.. :o)

Plesové naušničky, které čekají na svůj den D. Jsou na maturitní ples ;)


O5 předčasný dárek od sestřičky k svátku aneb základní stavební kameny mých uměleckých děl. Amen. haha ...
A co dělá v pošmurných zimních dnech radost vám?


sdílejte to s Shary

1 komentář:

  1. no nám na to navazujou rovnou jarní tak proto :)
    jinak ta knížka od segry, takový milý je to :))

    OdpovědětVymazat