najdete mě zde

neděle 27. února 2011

Když mlsám zdravě...

Mlsat se dá i jinak než nezdravě?

Nevěříte?? Já například zbožňuji tyto zdravé dobroty:

 


- Musli - nejslepší musli (přehláskované u si musíte domyslet) je oříškové  a čokoládové!

 
 - bílá Activia - můžete ji vylepšit marmeládou, oříškami apod. já si do ní přidávám musli.

 






 - med - nenajdete nic  lepšího do čaje, když jste nachlazení...

 

- ovoce všeho druhu - jen pozor na cukr!



- zelenina všeho druhu - té můžete spořádat kolik chcete, protože se zeleninou to nikdy nepřeženete....



- Racio chlebíčky - nejlepší jsou ty s čokoládovou polevou, i když uznávám, že už tak zdravé asi nebudou.



Ryby - ty jsou, jak známo, taky velmi zdravé. Já miluju vánočního kapříka a pstruhy ;)

Mimochodem ani nezdravému pokušení není zdravé odolávat, takže hřešte, ale s mírou =)



PS: na večer chystám článek o mých nejen vintage špercích i s fotografiemi takže se  můžete těšit =) snad to stihnu :o)

2 komentáře:

  1. Já jím rozhodně jen zdravě:) Ale občas i někdy zhřeším..... :)

    OdpovědětVymazat
  2. já bych tohle všechno jedla, kdyby mi to ale někdo připravil a donesl přímo pdo nos :D

    OdpovědětVymazat