najdete mě zde

neděle 27. února 2011

Co ukrývá má šperkovnice

Jewellery

Moji milí čtenáři,

sice jsem nestihla včas nafotit všechno co jsem chtěla dokud bylo denní světlo, ale zato jsem prolezla náš starý dětský baráček na půdě a našla jsem nějaké poklady, které vám taky někdy určitě nafotím. Miluju ty staré věcičky, kterým ostatní shodně říkají "krámy". Pro většinu lidí to asi krámy jsou, ale protože jsem si s nimi, když jsem byla malá, hrála, mám k nim takový ten divně nepopsatelný nostalgický vztah, však to znáte...jéé tohle je ta stará ošklivá panenka bez vlasů...
No, každopádně vám sem dám pár fotek upravovaných v photoshopu. Už je to nějakou dobu zpátky co jsem je fotila a upravovala a musím přiznat, že mi to dalo docela dost práce. Doufám, že se vám budou líbit.

Tyto naušničky patří mamce. Samozřejmě je nosila, když byla mladá, takže teď jsou trochu out. I přesto se mi moc líbí a snad bych je i nosila, kdyby neměli takové to nepraktické zapínání. (musíte si je přicvaknout na uši - auu)

Obyčejné fialové perličky. Jejich obrovskou výhodou je, že je můžete kombinovat snad se vším a falešné perličky všech barev seženete za pár korun.

Černé perličkové náramky s naušničkami z velkých bílých perel. Kombinace obojího se mi líbí.

Tyto perličkové hodinky ode mě dostala ségra k narozkám. Myslím, že jsem je koupila v New Yorkeru.

Na ostatní se můžete těšit v dalším postu =)

1 komentář:

  1. Ahoj Shary,

    máš kouzelný blog. Takový snový a nádherné fotky:-). Určitě se budu ráda přátelit - vyměníme si odkaz na naše blogy či o sobě rovnou napíšeme:-)?

    Měj se krásně a ať se daří!
    Luc.

    OdpovědětVymazat