najdete mě zde

pondělí 28. února 2011

O blogování s Bubblegum

Bubblegum je mladá inspirativní slečna, která ví co od života chce a umí si za tím jít. Do jejích volno-časových aktivit patří mimo jiné úspěšné blogování. Pravidelná návštěvnost blogu je toho neklamným důkazem. Pojďme se tedy o Bubblegum něco dozvědět a popovídat si o blogovém životě.

Why not? :D

Jak dlouho už máš svůj nynější blog a co tě k blogování přivedlo?Bubblegum blog mám od dubna, takže to za chvíli bude skoro rok. Bloguji snad už od dvanácti let, takže jsem v tom prostě tak nějak pokračovala.

Co by jsi poradila ostatním blogerkám, aby byl jejich blog stejně úspěšný jako tvůj?
Podle toho, co jsem vyzkoumala musíte mít buď "barbie" blog nebo být v Autorském Klubu, aby jste měli nějakou návštěvnost nebo úspěšnost. Když jsem začínala, připomínal můj blog právě ten zmiňovaný "barbie", až postupem času jsem ho začala předělávat, aby byl co nejmíň růžový, ale díky mé přezdívce Bubblegum, trochu té růžové na blogu bude pořád.

Co dobrého a naopak co špatného ti přineslo blogování?
Dobrého? Tak určitě nové kamarádky a možnosti ohledně práce a spolupráce, pak také peníze a otevřený názor na mé příspěvky. Špatného mi nepřinesl snad nic, jenom mi ukázal nebo mě spíš ujistil v tom, jak jsou lidé v ČR zlí a závistivý.

Čemu se chceš v budoucnu věnovat a jak ti v tom může blog pomoci?
Chci se nadále věnovat psaní, takže v tom mi blog určitě může pomoci hodně. Ráda bych psala do nějakých pořádných novin nebo vydala sbírku povídek.

Kolik času denně trávíš prací na blogu?
Abych pravdu řekla, tak moc ne. Většinu článku napíši o víkendu a pak je pouze zveřejňuji. Přes den se spíše dívám na komentáře a podobně, za den blogu věnuji tak hodinu až dvě.

Vědí tví rodiče, přátelé známí apod., že máš na internetu svůj blog?

Vědí to. Dokonce i má babička si čte můj blog, což pro mě opravdu není výhoda, protože nemůžu na jistá témata psát. Jinak spolužačky, kamarádky, apod. to také vědí.

Když ti dojdou nápady na články, kde bereš inspiraci?
Někdy je to těžké. Nedávno jsem vůbec nevěděla, co psát. Zrovna kolem mě běžel můj pes Timy a pak vznikl článek "Můj zvěřinec". Nápady čerpám všude kolem sebe.

Mají lidé z tvého okolí také svůj blog? A pokud ano, sleduješ tyto blogy?
Nevím o tom. Pár kamarádek mě prosilo, ať jim blog založím, že na něj chtějí dávat své výtvory (výkresy, autogramy, apod.), ale po založení blogu na něj stejně nepřispívaly.

Vím, že spolupracuješ s některými internetovými magazíny, můžeš nám prozradit, které to jsou a jak jsi se k této práci dostala?
Ano, to je pravda. Jde o Krasna.cz, Kamoska.cz a jednou jsem psala také pro Slecna.info, ale k psaní pro ní se chci vrátit. Dříve jsem také psala pro Topzine.cz, což byl vlastně první magazín, pro který jsem psala. K psaní pro Topzine jsem se dostala jednoduše, web zrovna začínal a nabíral redaktory, tak jsem jim napsala a vzali mě. Pak mě redakce Kámošky oslovila ohledně rozhovoru, kvůli mému blogu a tak nějak jsem se dostala i k psaní pro jejich magazín. A jednoho podzimního dne mi přišel e-mail, zda bych nechtěla spolupracovat s webem Novy, který nově vzniká a tak jsem se dostala ke spolupráci s Krásnou.

A poslední otázka, myslíš si, že je důležité vzdělání nebo se můžeme na trhu práce uplatnit i bez něj?
Podle mě je vzdělání hodně důležité. Z vlastní zkušenosti vím, že lidé, kteří jsou hodně chytří, ale když byly mladí, byly líní udělat si maturitu a šly na nějaký obor bez ní a teď mají hroznou práci, i když vím, že mají na víc.

Tímto Bubblegum ještě jednou moc děkuji!

1 komentář: