najdete mě zde

pátek 25. února 2011

Lipsticks

Hi everybody,

vyblejskla jsem vám svá malovátka na rty. Zleva momentálně mnou nejpoužívanější balzám na rty. Teď v zimě je mám neustále popraskané. Dále něco mezi leskem a rtěnkou Lip Balm s vitaminem E od Avonu, vedle je rtěnka Colortrend ve tvaru srdíčka taktéž od Avonu, vedle ní výborný lesk na rty miss sporty vypůjčený od ségry. V té malé krabičce byly původně tři malé lesky na rty, ale už jsem je někde zašantročila. Úplně vpravo jsou dvě rtěnky neznámého původu. A pod tím vším momentálně nejpoužívanější z lesků gloss booster od Oriflamu. Rozhodně doporučuji. Snad to někomu poslouží jako inspirace.

Mimochodem dnes mám další ze svých učebních dní. Svůj poslední den promaroděných jarních prázdnin oslavím čtenářským deníkem, účetnictvím a dalším procvičováním na scio testy. Plánuji podívat se na jeden film. Pokud se mi podaří stáhnout ho napíšu vám o něm víc. Doufám, že se máte líp než já =)


2 komentáře:

  1. Nevím jak si to v tom komentáři myslela, ale já tu práci už mám zajištěnou, proto jí nabízím na blogu víš ;) A ráda bych spřátelila.

    OdpovědětVymazat
  2. Rozumím ti. :) Tak jasné, že nedávám psát ostatním články, kde si vybrali konkrétně mě, ale takové články, kde oslovili můj blog (návštěvka, apod.) a o mě jim ani tak nejde, tak raději dám článek napsat někomu, kdo o to má opravdu zájem, protože já už to nestíhám :)

    OdpovědětVymazat