najdete mě zde

pátek 25. února 2011

Top movies

Top movies according to me

 Ženy v pokušení
Nebudu popisovat o čem tato komedie je, protože si to můžete přečíst všude jinde. Raději vám na ni řeknu svůj názor. S přítelem jsme na ní byli v kině. Při prvním zjištění, že je kino plné žen kolem třiceti let, byl přítel trochu vyděšený. Ale nakonec vše dobře dopadlo. Od srdce jsme se zasmály nejen my, zástupkyně něžného pohlaví, ale i ta menšina mužů co tam byla. Slyšela jsem, že autora k sepsání scénaře inspiroval sen, což je docela zajímavé. Každopádně je tahle komedie jedna z mála, která stojí za shlédnutí.

Harry Potter a Relikvie smrti - část 1.
Mě osobně se tenhle díl docela líbil, i když musím přiznat že děj se docela táhne. Každopádně už to není co to bývalo, ale to se dalo čekat, protože přece jen sedmý díl je sedmý díl. Ještě k tomu rozdělení do dvou částí je vážně na palici. V půlce děje jste napnutí, jak to všechno dopadne a musíte si prostě počkat na druhý díl. I přesto půjdu na poslední díl do kina, abych neporušila "tradici" a taky, když už je to naposledy...

Twilight sága: Zatmění
Je mi líto, že to musím říct, ale věrní čtenáři knižní předlohy musí být opět zklamáni.  Děj je příliš krátký, poměrně chaotický a vůbec je film jako obvykle špatný. Ať mi tu nikdo neříká, že jsem pokrytec, když jsem ho zařadila mezi top filmy, ale to jen díky tomu, že miluju knihu. Pokud si ji přečtete musíte se mnou prostě souhlasit. Myslím si, že tenhle příběh měl hodně dobrý potenciál a možná by dosáhl i takové popularity jako, nebojím se to říci, Harry Potter, ale to by musel mít jiného režiséra a zřejmě také pracovat s jiným rozpočtem, jinak si to neumím vysvětlit. Každopádně shlédnutím nic nezkazíte určitě je mnoho jiných filmů, u kterých tak jako tak zabijete čas.

Žádné komentáře:

Okomentovat