najdete mě zde

čtvrtek 24. února 2011

Spřáteluji blog!

Moji milí a drazí,

rozhodla jsem se vypsat jakýsi "konkurz" na spřátelení, nebo jak to mám nazvat. Stačí napsat do komentářů, že se chcete spřátelit. Já se mrknu na váš blog a posoudím ho. Nejdůležitějším kritériem pro mě bude zaměření vašeho blogu a originalita. Prostě a jednoduše mě musí váš blog něčím zaujmout nebo mě něčím oslovit. Pak už vás přidám do seznamu (ještě přesně nevím jak ho nazvu). Bude u toho odkaz na váš blog, což si myslím je jeden z dobrých způsobů, jak propagovat váš blog. Na oplátku chci, aby jste si mě také zařadili do vašich oblíbených blogů, ale není to podmínkou. Pokud nespřátelujete, nevedete tyto "seznamy" nebo prostě nechcete mít na svém blogu odkaz na ten můj nevadí mi to. Někteří autoři požadují za "spřátelení" povinné minimální návštěvy nebo komentáře. Tohle já rozhodně nevyžaduji a nechtějte to ani po mě. Postupem času bych ráda o svých oblíbených blozích (tedy o vás) napsala článek. Ale nepředbíhejme, až podle toho kolik se vás ozve, a jak budete ochotní. Ještě chci říct, že všech návrhů na spřátelní blogů si velmi vážím a pokud zrovna vás nevyberu neznamená to, že pro mě váš blog není dostatečně dobrý. 

Vaše Shary

Žádné komentáře:

Okomentovat