najdete mě zde

úterý 22. února 2011

SOS design blogu

Oslovuji Vás,

všechny šikovné, nadané a geniální bloggery a blogerky, kteří umíte dělat designy. Je to výkřik do tmy při mé návštěvnosti deset lidí za den.  Ale přesto to zkusím, třeba se na mě usměje štěstí. Opravdu by mi stačilo jen něco velmi jednoduchého jako nápis instyle-shary.blogspot.com a k tomu pár obrázků. Hlavně bych chtěla, aby byl blog tak nějak na středu stránky...zdá se mi, že je to tu teď poněkud "nakřivo" a nevím si s tím rady. Ještě důležitá informace. Jsem ochotná zveřejnit Vaše jméno a odkaz na Váš blog jako autora designu, něco jako vaše reklama. Teď už zbývá jen doufat, pokud máte zájem ozvěte se prosím!!


Vaše bezradná Shary

2 komentáře:

  1. Shary, strašně ráda bych pomohla, ale origo 'dyzajny' jsem uměla dělat jen na lidečkách tady si to zvládnu jen tak sotva nastavit v tom Návrháři šablon:/ je to bíída

    OdpovědětVymazat
  2. to nevadí, stejně děkuju, jsi moc hodná ;)

    OdpovědětVymazat