najdete mě zde

pondělí 21. března 2011

Česko slovenská Superstar

Tak a je to opět tu. Opět, ostatně jako každý rok, mě to totálně pohltilo. Takže skoro každou sobotu nebo neděli sedím u televize a dvě hodiny čučím na obrazovku aniž bych mohla odtrhnout zrak. Jo, asi jsem divná, protože jsem zatím neobjevila žádného jiného maniaka, který by se mnou sdílel moji závislost. Takže nemám s kým probrat jednotlivá vystoupení a to je pro mě vážně dost hrozný :D. Blog je super místo, kam můžu ventilovat své emoce, takže máte dost smůlu jestli vás tato "posedlost" nezasáhla. Tadáá zde je jsou moji favoriti: (jeden z kluků a jedna z holek)


Petr Ševčík - tak tomuhle týpkovi jsem fandila už minulý rok, ale všichni víme, jak dopadl v divadle. Díkybohu se konečně a po právu dostal do semifinále. Bez pochyby nejlepší zpěvák ze všech kluků. Úžasný hlas, úžasná písnička, co dodat.

 
Gabriela Gunčíková - úžasná rocková zpěvačka. Miluju její nakřáplej chraplavej hlas. Doufám, že bude mít v soutěži ještě hodně příležitostí zazpívat rock.



3 komentáře:

  1. no... přestala jsem se na to koukat, když začali vysílat třetí sérii... ale pamatuji si, že jsem na to taky koukala pořád... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rok co rok si říkám,jak se na to vykašlu a budu se radši učit a rok co rok u toho sedím se sešitem na klíně, nejčastěji zavřeným.

    OdpovědětVymazat
  3. Já na superstar koukám tak jedním okem, jedním uchem..., ale nadšená jsem z toho taky :D S tvým výběrem favoritů souhlasím, hlavně tedy u Petra Ševčíka :)

    OdpovědětVymazat