najdete mě zde

úterý 22. března 2011

Odhaluji svou tvář

Dnes přijde na řadu tak trochu narcistický článek. Tedy článek o mě. A bude se týkat toho co zřejmě ještě nevíte :o)


  • miluju zvířata, odmalička jsem měla domácí mazlíčky. Nespočet křečků, morčátko, andulku a kocourky, momentálně vlastním jednoho uřvaného anduláka :D a dva krásné kocourky, kteří se ke mě úplnou náhodou zatoulali a už zůstali, jeden se jmenuje Čert, protože je to děsnej čert zlobivej :D a jeho bráška Black, protože je narozdíl od Čertíka úplně černý a strááášně hodný, navíc je to taková chlupatá kulička :D
  • ulítávám si na všemožných doplňcích a asi nejvíc na naušnicích
  • zbožňuju divadlo, ne že bych hrála (to my vážně nehrozí :D), ale prostě miluju divadelní hry, tu atmosféru, herecké výkony..prostě všechno..
  • jsem šprt :D, ne že bych si to o sobě myslela, ale někteří moji (dost možná závistiví) spolužáci mě tak rádi označují....no alespoň nejsem tupoň že....k tomu se dál nebudu vyjadřovat ;)
  • studuju obchodku, a přesto že mě ekonomika, finance apod. baví toužím být reportérkou, spisovatelkou, novinářkou, fotografkou, tiskovou mluvčí, investorkou :D., prostě nějaké tvůrčí povolání, tak jsem se trošku zasnila, nevadí..:D
  • hodně lidí by si mohlo myslet, že poslouchám jen disco nebo pop, ale tak to není, ve skutečnosti mám ráda rock, pop, disco, ale nepohrdnu ani repem, hip hopem nebo metalem... :o) prostě poslouchám všechno co mě zaujme 
A to ostatní vám prozradím zase někdy jindy, abych vás příliš nenudila ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat