najdete mě zde

pondělí 7. března 2011

Sunny day

Moji drazí čtenáři i nečtenáři,

vím, že poslední dobou nepřidávám zrovna dvakrát smysluplné články, ale jediný důvod mé absence je zas a jenom škola. Snažím se mít jakž takž dobré známky a k tomu se připravovat k maturitě, což se dá jen velmi těžko zkloubit s blogem a ostatními mimo školními aktivitami. Jednoduše řečeno mi teď na nic jiného než je škola nezbývá čas. Doufám, že na mě i tak nezanevřete a slibuji, že hned jak budu mít chvilku něco přidám. Mimochodem akce scio testy na druhý pokus podle mého tušení dopadnou katastrofálně. Výsledky ještě nevím tak se nechme překvapit. Stejně mi to nedá a musím si postěžovat, proč proboha chodí na třetí pokus někdo, kdo měl minule percentil 70,80 nebo 90?? Zmínění jedinci si pak ještě na některých nezmiňovaných fórech stěžují, jak špatně dopadli, což u mě vyvolává záchvaty zuřivosti. Co asi máme dělat mi ostatní s výsledkem padesát procent a méně???

2 komentáře: