najdete mě zde

středa 9. března 2011

Wishlist tak trochu jinak

Moji milí čtenáři,

dnes jsem si pro vás připravila svůj wish list, ale trochu jinak než jste zvyklí. Určitě si také někdy při koukání na film říkáte: hmmm ta sukně se mi líbí...jenže problém je v tom, kde takový kousek oblečení, který měl herec na sobě sehnat?? A přesně takový problém mám já s těmito hadříky. Pokud by jste někdo zahlédl něco stejného či podobného dejte mi vědět budu vám vděčná. A teď už k věci.

 Protivný sprostý holky
 
Úplně žeru tu černou sukýnku s bílými puntíkami. Nevadila by mi ani jiná barva. Sice vypadá jako obyčejná látková sukně, ale ještě jsem ji nikde neviděla.
Yes, další sukýnka z filmu Protivný sprostý holky. Strašně se mi líbí ta krajka dole a modrá barva v kombinaci se světle růžovou.
Jo, nemůžu za to, že mají v tom filmu tak dokonalý sukně. Takže další dvě co žeru.
Ty šaty! Já vím, nehodí se sice pro každou příležitost, ale nějaká by se určitě našla.

Černá labuť

Strašně se mi líbí ten světle růžový kabátek, který nosí herečka v tom filmu. Nevadil by mi ani v broskvové nebo světle hnědé.
Mít alespoň polovinu z těch věcí co jsou tady...jsem šťastná :D

Žádné komentáře:

Okomentovat